Home / Czytelnia / Z ostatniej chwili / Technologie / GMC Inspire HybridMail
Karolina Drożdż
19.09.2012 09:54
Firma GMC Software Technology, producent zaawansowanych rozwiązań w zakresie komunikacji z klientem i zarządzania dokumentami, poinformowała, że na rozpoczynających się jutro w Brukseli targach Post-Expo 2012 zaprezentuje Inspire HybridMail – nowej generacji rozwiązanie do automatyzacji i zarządzania mailingiem. Będzie ono demonstrowane przez wszystkie trzy dni, odbywającej się do czwartku wystawy na stoisku nr 4000.
„Ręczny proces wysyłki niestrukturalnych dokumentów to dla dużego przedsiębiorstwa koszt idący w miliony euro każdego roku – mówi Zbyněk Hodic, dyrektor techniczny GMC Software Technology. – Inspire HybridMail umożliwia lepszą kontrolę realizowanych wysyłek, wpływając w efekcie na większą wydajność zatrudnionych przy nim ludzi oraz redukując koszty związane z jego realizacją nawet o 60%.”
Stosując Inspire HybridMail firmy mogą znacznie usprawnić niestrukturalną korespondencję z klientami, tworzoną przez pracowników, która w standardowych warunkach może zostać niesprawdzona i niezarejestrowana. Rozwiązanie to umożliwia uzyskanie znaczących oszczędności związanych z obsługą mailingu, zwiększenie efektywności pracowników oraz lepszą kontrolę ryzyka związanego z komunikacją opartą na poczcie tradycyjnej i elektronicznej.
„Będąc czołowym dostawcą usług poligraficznych, jesteśmy niezwykle zdeterminowani w dostarczaniu wartości dodanej i maksymalnej redukcji kosztów związanych z całym procesem wysyłki realizowanym dla naszych klientów korporacyjnych – mówi Vincent Jouault – dyrektor ds. innowacji w firmie DataOne, która zdecydowała się na wdrożenie nowego rozwiązania GMC. – Inspire HybridMail, w połączeniu z bogatym doświadczeniem DataOne, pozwala naszym klientom na znaczącą obniżkę ich wewnętrznych kosztów administracyjnych, poprawę wydajności pracowników oraz wyeliminowanie ryzyka związanego z niezwykle istotną komunikacją biznesową”.
W ostatnim czasie nowe rozwiązanie wdrożyła także firma Group Joos, certyfikowany klient GMC Software Technology, będący największym niezależnym dostawcą usług pocztowych w Belgii. W ślad za sukcesami odnoszonymi na rynku tradycyjnych rozwiązań offline, będzie ona wykorzystywać Inspire HybridMail do rozszerzenia oferty swoich usług realizowanych w trybie online, a w ślad za tym – dostarczać klientom usługi o większej wartości dodanej.
Inspire HybridMail to oparte na przeglądarce internetowej oprogramowanie, umożliwiające zbieranie w trybie ad hoc tworzonej przez poszczególne osoby korespondencji e-mailowej, a następnie jej przetwarzanie w format przemysłowy. Rozwiązanie to konsoliduje, dzieli i w bezpieczny sposób wysyła korespondencję do wskazanego przez klienta dostawcy usług pocztowych bądź do dowolnej scentralizowanej jednostki pocztowej, gdzie dokumenty są drukowane i wysyłane tradycyjną drogą. Inspire HybridMail pozwala też na śledzenie każdej z realizowanych przesyłek w dowolnym punkcie procesu mailingu, dostarczając użytkownikowi raporty o statusie zlecenia i umożliwiając zarządzanie za pomocą raportów zawierających m.in. informacje o oszczędności kosztów, ilości wydrukowanych dokumentów, niedostarczonych przesyłkach itd.
Z punktu widzenia zatrudnionych przy procesie wysyłki pracowników, etap związany z wydrukowaniem dokumentów nie ulega zmianie. Korzystając z Inspire HybridMail, pracownik w prosty sposób kieruje wszystkie druki do programu, który następnie w automatyczny sposób uruchamia zbieranie, wysyłkę i śledzenie korespondencji. W rezultacie rozwiązanie to eliminuje konieczność indywidualnego zaangażowania poszczególnych osób w cały proces mailingu, które dzięki temu mogą skoncentrować swoją pracę na innych zadaniach.
Dziękujemy za ocenę!
Twoja ocena już została uwzględniona. możesz oceniać tylko raz!
Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za ocenę!
W ostatnim czasie kilkuosobowa delegacja firmy Polkos – autoryzowanego dealera urządzeń marek Roland oraz Xenons – spędziła prawie dwa tygodnie w Chinach. W ramach współpracy z firmą Xenons przedstawiciele dystrybutora zwiedzili nowoczesne fabryki producenta, przyglądając się z bliska zaawansowanym procesom produkcyjnym i nowym technologiom; z zapoznali się również z najnowszymi produktami i prototypami maszyn, które dopiero będą wprowadzane na rynek.
6 czerwca 2024 r. w Hotelu Grzegorzewski w Tuszynie koło Łodzi odbyło się doroczne Walne Zebranie Sprawozdawcze Członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych (PIAP). Wydarzenie dla zrzeszonych w Izbie przedstawicieli branży artykułów promocyjnych z całej Polski zwieńczył uroczysty bankiet, podczas którego wręczono Jubileuszowe Statuetki PIAP 2024.
Kilkadziesiąt osób, reprezentujących kadrę zarządzającą drukarń wąskowstęgowych, wzięło udział w sympozjum zorganizowanym przez firmę Mark Andy z myślą o jej klientach z Polski. Wydarzenie odbyło się 9 maja br. w Zamku Topacz w Ślęzie. Złożyło się na nie kilka wystąpień, które – w odróżnieniu od wcześniejszych tego typu spotkań dla użytkowników maszyn amerykańskiego producenta – koncentrowały się nie tylko na aspektach rynkowych i technologicznych. Uczestnicy mieli bowiem okazję wysłuchać prezentacji na temat cyberbezpieczeństwa czy wykładu motywacyjnego.
Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.
W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu
*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:
Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.
Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.
W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.
Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.