Home / Czytelnia / Z ostatniej chwili / Technologie / Materiały etykietowe UPM Raflatac z technologią 3M
Joanna Więckowska
24.01.2012 11:54
Najnowszy produkt firmy UPM Raflatac do etykietowania artykułów trwałego użytku został stworzony z wykorzystaniem technologii firmy 3M. RD 300 i RD 932 – kleje rozpuszczalnikowe o dużej wytrzymałości, przeznaczone do stosowania na trudnych podłożach i w wymagających warunkach – oferują doskonałą adhezję końcową etykiet wykorzystywanych do różnego rodzaju artykułów trwałego użytku.
Zostały stworzone we współpracy z firmą 3M i są dostosowane do konkretnych potrzeb klientów UPM Raflatac. Oba rodzaje kleju są objęte certyfikatem UL, który stanowi gwarancję trwałości. „Firma 3M jest światowym liderem rozwiązań w zakresie produkcji klejów. Dzięki jej technologii wykorzystanej w produkcji naszych materiałów etykietowych możemy zaoferować produkty odpowiednie nawet do najbardziej wymagających zastosowań w zakresie etykietowania artykułów trwałego użytku – mówi Carsten Otte, dyrektor segmentu biznesowego ds. artykułów trwałego użytku firmy UPM Raflatac. – W połączeniu z najwyższej klasy obsługą, jaką zapewnia firma UPM Raflatac, jest to doskonała oferta”.
Dziękujemy za ocenę!
Twoja ocena już została uwzględniona. możesz oceniać tylko raz!
Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za ocenę!
W ostatnim czasie kilkuosobowa delegacja firmy Polkos – autoryzowanego dealera urządzeń marek Roland oraz Xenons – spędziła prawie dwa tygodnie w Chinach. W ramach współpracy z firmą Xenons przedstawiciele dystrybutora zwiedzili nowoczesne fabryki producenta, przyglądając się z bliska zaawansowanym procesom produkcyjnym i nowym technologiom; z zapoznali się również z najnowszymi produktami i prototypami maszyn, które dopiero będą wprowadzane na rynek.
6 czerwca 2024 r. w Hotelu Grzegorzewski w Tuszynie koło Łodzi odbyło się doroczne Walne Zebranie Sprawozdawcze Członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych (PIAP). Wydarzenie dla zrzeszonych w Izbie przedstawicieli branży artykułów promocyjnych z całej Polski zwieńczył uroczysty bankiet, podczas którego wręczono Jubileuszowe Statuetki PIAP 2024.
Kilkadziesiąt osób, reprezentujących kadrę zarządzającą drukarń wąskowstęgowych, wzięło udział w sympozjum zorganizowanym przez firmę Mark Andy z myślą o jej klientach z Polski. Wydarzenie odbyło się 9 maja br. w Zamku Topacz w Ślęzie. Złożyło się na nie kilka wystąpień, które – w odróżnieniu od wcześniejszych tego typu spotkań dla użytkowników maszyn amerykańskiego producenta – koncentrowały się nie tylko na aspektach rynkowych i technologicznych. Uczestnicy mieli bowiem okazję wysłuchać prezentacji na temat cyberbezpieczeństwa czy wykładu motywacyjnego.
Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.
W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu
*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:
Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.
Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.
W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.
Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.