Home / Czytelnia / Z ostatniej chwili / Wydarzenia / Druk cyfrowy w Agencji Reklamowej Papilar

Druk cyfrowy w Agencji Reklamowej Papilar

W ubiegłym roku w Agencji Reklamowej Papilar z Chojnic gdańska firma DKS wdrożyła system Konica Minolta bizhub PRO C65HC. Dzięki wdrożeniu Papilar dysponuje dzisiaj profesjonalnym drukiem cyfrowym oraz kompletną introligatornią. Produkcja obejmuje kalendarze, książki, fotoksiążki, albumy, fotograficzne portfolia, ulotki, broszury reklamowe oraz inne, oryginalne i niekonwencjonalne produkty poligraficzne.

W ubiegłym roku w Agencji Reklamowej Papilar z Chojnic firma DKS wdrożyła system Konica Minolta bizhub PRO C65HC. Dzięki wdrożeniu Papilar dysponuje dzisiaj profesjonalnym drukiem cyfrowym oraz kompletną introligatornią. Produkcja obejmuje kalendarze, książki, fotoksiążki, albumy, fotograficzne portfolia, ulotki, broszury reklamowe oraz inne, oryginalne i niekonwencjonalne produkty poligraficzne.
Papilar nawiązał kontakt z DKS sp. z o.o. w marcu 2011, podczas poznańskich targów poligraficznych. Młody, pomysłowy zespół poszukiwał cyfrowej maszyny drukującej, pozwalającej wyróżnić się na rynku druku cyfrowego. Trafił na stoisko DKS i tak rozpoczęła się współpraca.
„Firma Papilar dysponuje bardzo dobrym warsztatem fotograficznym, ma wiele ciekawych i niekonwencjonalnych pomysłów na reklamę, dlatego potrzebowali maszyny z nowatorską technologią – mówi Andrzej Ćwikliński, specjalista ds. urządzeń produkcyjnych i rozwiązań wielkoformatowych w DKS. – Zaproponowałem urządzenie Konica Minolta bizhub PRO C65HC – produkt dla firm, które mają potrzebę projektowania i drukowania w szerszym niż CMYK gamucie kolorystycznym. Aby wykorzystać w pełni możliwości nowatorskiej technologii High Chroma, należy projektować w przestrzeni sRGB i takie, nie okrojone do CMYK pliki, wykorzystywać do druku. Wsparcie maszyny zaawansowanym i szybkim RIP-em Creo powoduje, że Papilar może drukować bardzo intensywne, żywe kolory. Papilar z nową maszyną ma większe niż konkurencja możliwości druku barw specjalnych z palety Pantone oraz prac takich jak albumy i fotoksiążki”.
„Dzięki nowej maszynie możemy wyprzedzić konkurencję, zaprojektować i wydrukować prace o żywych kolorach, niemożliwych do wydrukowania na tradycyjnej maszynie cyfrowej bez technologii HC – tłumaczy Krystian Aszyk, właściciel firmy Papilar. – Zamykanie się w przestrzeni CMYK byłoby dla nas zbyt dużym ograniczeniem. Dzięki maszynie PRO C65HC jesteśmy bardzo blisko przestrzeni sRGB, a to daje nam duże możliwości, od etapu projektowania do druku”.
Wdrożenie zostało uzupełnione Kontraktem Obsługi Serwisowej DKS, obejmującym opiekę autoryzowanego serwisu i zapewniającym stałe, niskie koszty eksploatacji i krótszy czas reakcji serwisu.

  • Obecnie 0 z 5.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ocena: 0/5 (0 ocen/y)

Dziękujemy za ocenę!

Twoja ocena już została uwzględniona. możesz oceniać tylko raz!

Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za ocenę!

Powiązana zawartość

Nie masz uprawnień do pisania komentarzy. Zaloguj się.

Z ostatniej chwili

W ostatnim czasie kilkuosobowa delegacja firmy Polkos – autoryzowanego dealera urządzeń marek Roland oraz Xenons – spędziła prawie dwa tygodnie w Chinach. W ramach współpracy z firmą Xenons przedstawiciele dystrybutora zwiedzili nowoczesne fabryki producenta, przyglądając się z bliska zaawansowanym procesom produkcyjnym i nowym technologiom; z zapoznali się również z najnowszymi produktami i prototypami maszyn, które dopiero będą wprowadzane na rynek.

6 czerwca 2024 r. w Hotelu Grzegorzewski w Tuszynie koło Łodzi odbyło się doroczne Walne Zebranie Sprawozdawcze Członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych (PIAP). Wydarzenie dla zrzeszonych w Izbie przedstawicieli branży artykułów promocyjnych z całej Polski zwieńczył uroczysty bankiet, podczas którego wręczono Jubileuszowe Statuetki PIAP 2024.

Kilkadziesiąt osób, reprezentujących kadrę zarządzającą drukarń wąskowstęgowych, wzięło udział w sympozjum zorganizowanym przez firmę Mark Andy z myślą o jej klientach z Polski. Wydarzenie odbyło się 9 maja br. w Zamku Topacz w Ślęzie. Złożyło się na nie kilka wystąpień, które – w odróżnieniu od wcześniejszych tego typu spotkań dla użytkowników maszyn amerykańskiego producenta – koncentrowały się nie tylko na aspektach rynkowych i technologicznych. Uczestnicy mieli bowiem okazję wysłuchać prezentacji na temat cyberbezpieczeństwa czy wykładu motywacyjnego.

Polecamy

Prenumerata

Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.

●Zamawiam prenumeratę●

Reklama

W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu

*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:

Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.

Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.

W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.

Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.