RemaDays 2012

W dniach od 1 do 3 lutego 2012 w Centrum Expo XXI Warszawie odbędą się Międzynarodowe Targi Reklamy i Poligrafii RemaDays Warszawa, organizowane przez firmę GJC Inter Media – ważne spotkanie branży reklamowej w Europie Środkowej. W ciągu trzech dni na powierzchni około 19 tys. m2 spotyka się blisko 12 tys. praktyków branży. „Świat DRUKU” jest wśród partnerów imprezy.

Targi to połączenie czterech sektorów (ponad 550 wystawców): Out&InDoorSystems, GiftsWorld, TechnologyPark, PrintShow. Imprezie towarzyszy RemaCongress – forum wymiany doświadczeń na polu komunikacji marketingowej. W ramach kongresu odbywają się spotkania dotyczące out&indooru, upominków i technologii związanych z przemysłem reklamowym. Więcej informacji – na www.remadays.com

W dniach 9–11 stycznia dystrybutorzy i dostawcy artykułów promocyjnych z całej Europy spotkali się na targach w Norymberdze. Otwarta formuła RemaDays Europe pozwoliła na szeroką promocję firm i produktów, umożliwiła też ich uczestnikom nawiązanie nowych kontaktów biznesowych.
10 stycznia 2012 po raz pierwszy obchodzono Europejski Dzień Upominków Reklamowych. GJC Inter Media ustanowiła go z myślą o podkreśleniu głównej idei RemaDays Europe, które mają sprzyjać rozwojowi branży. Trzeciego dnia targów odbędzie się gala finałowa konkursu Gifts of The Year, w którym zostaną nagrodzone najciekawsze artykuły promocyjne wybrane przez zwiedzających.

Na zdjęciu: Remadays Warszawa 2011

  • Obecnie 0 z 5.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ocena: 0/5 (0 ocen/y)

Dziękujemy za ocenę!

Twoja ocena już została uwzględniona. możesz oceniać tylko raz!

Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za ocenę!

Powiązana zawartość

Nie masz uprawnień do pisania komentarzy. Zaloguj się.

Z ostatniej chwili

W ostatnim czasie kilkuosobowa delegacja firmy Polkos – autoryzowanego dealera urządzeń marek Roland oraz Xenons – spędziła prawie dwa tygodnie w Chinach. W ramach współpracy z firmą Xenons przedstawiciele dystrybutora zwiedzili nowoczesne fabryki producenta, przyglądając się z bliska zaawansowanym procesom produkcyjnym i nowym technologiom; z zapoznali się również z najnowszymi produktami i prototypami maszyn, które dopiero będą wprowadzane na rynek.

6 czerwca 2024 r. w Hotelu Grzegorzewski w Tuszynie koło Łodzi odbyło się doroczne Walne Zebranie Sprawozdawcze Członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych (PIAP). Wydarzenie dla zrzeszonych w Izbie przedstawicieli branży artykułów promocyjnych z całej Polski zwieńczył uroczysty bankiet, podczas którego wręczono Jubileuszowe Statuetki PIAP 2024.

Kilkadziesiąt osób, reprezentujących kadrę zarządzającą drukarń wąskowstęgowych, wzięło udział w sympozjum zorganizowanym przez firmę Mark Andy z myślą o jej klientach z Polski. Wydarzenie odbyło się 9 maja br. w Zamku Topacz w Ślęzie. Złożyło się na nie kilka wystąpień, które – w odróżnieniu od wcześniejszych tego typu spotkań dla użytkowników maszyn amerykańskiego producenta – koncentrowały się nie tylko na aspektach rynkowych i technologicznych. Uczestnicy mieli bowiem okazję wysłuchać prezentacji na temat cyberbezpieczeństwa czy wykładu motywacyjnego.

Polecamy

Prenumerata

Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.

●Zamawiam prenumeratę●

Reklama

W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu

*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:

Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.

Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.

W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.

Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.