Home / Czytelnia / Z ostatniej chwili / Wydarzenia / System IP Interactive Intelligence w Antalis Poland

System IP Interactive Intelligence w Antalis Poland

W polskim oddziale firmie Antalis, największego w Europie i czwartego na świecie dystrybutora materiałów służących do komunikacji wizualnej (papieru do poligrafii i biur, materiałów opakowaniowych i produktów VisCom) został wdrożony system contact center i telefonii biurowej w oparciu o platformę Interactive Intelligence. Projekt wykonali specjaliści z firmy Telefonix.

System Customer Interaction Center (CIC) w Antalisie obejmuje zarówno użytkowników biurowych, rozproszonych w oddziałach przedsiębiorstwa w całej Polsce, jak i przedstawicieli działu handlowego, odpowiedzialnych za sprzedaż i obsługę klientów. Rozwiązanie zostało wdrożone w środowisku terminalowym Citrix. Przeprowadzono integrację z systemami informatycznymi wykorzystywanym przez Antalis.
Podstawowym celem projektu jest usprawnienie obsługi klientów przedsiębiorstwa. System CIC identyfikuje dzwoniącego, pobiera informacje o jego profilu i automatycznie kieruje połączenie do handlowca odpowiedzialnego za kontakty z danym klientem. Jeśli dany handlowiec jest nieobecny lub zajęty, System CIC za pomocą mechanizmu skills-based routing znajduje kolejnego najlepiej przygotowanego do rozmowy przedstawiciela Antalis i przekazuje kontakt.
Dodatkowo Antalis zdecydował się na wdrożenie telefonii biurowej IP w oparciu o platformę Interactive Intelligence. System pozwala na bezpłatne połączenia telefoniczne pomiędzy biurami firmy w różnych miastach, co znacząco usprawnia i obniża koszty komunikacji wewnętrznej. Antalis może również elastycznie zarządzać personelem i w razie potrzeby, przy zwiększonej ilości zamówień lub zapytań, kierować pracowników biurowych do obsługi klientów. Pracownicy mogą wysyłać krótkie wiadomości chat, co usprawniło komunikację wewnątrz firmy.
Wdrożono również moduł Interaction Conference, umożliwiający zestawianie spotkań telekonferencyjnych. Zaproszenie na konferencję zostaje automatycznie wysłane e-mailowo do uczestników wraz z numerem połączenia oraz kodem PIN, który pozwala na identyfikację rozmówcy i zapewnia bezpieczeństwo rozmowy.

  • Obecnie 0 z 5.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ocena: 0/5 (0 ocen/y)

Dziękujemy za ocenę!

Twoja ocena już została uwzględniona. możesz oceniać tylko raz!

Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za ocenę!

Powiązana zawartość

Nie masz uprawnień do pisania komentarzy. Zaloguj się.

Z ostatniej chwili

W ostatnim czasie kilkuosobowa delegacja firmy Polkos – autoryzowanego dealera urządzeń marek Roland oraz Xenons – spędziła prawie dwa tygodnie w Chinach. W ramach współpracy z firmą Xenons przedstawiciele dystrybutora zwiedzili nowoczesne fabryki producenta, przyglądając się z bliska zaawansowanym procesom produkcyjnym i nowym technologiom; z zapoznali się również z najnowszymi produktami i prototypami maszyn, które dopiero będą wprowadzane na rynek.

6 czerwca 2024 r. w Hotelu Grzegorzewski w Tuszynie koło Łodzi odbyło się doroczne Walne Zebranie Sprawozdawcze Członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych (PIAP). Wydarzenie dla zrzeszonych w Izbie przedstawicieli branży artykułów promocyjnych z całej Polski zwieńczył uroczysty bankiet, podczas którego wręczono Jubileuszowe Statuetki PIAP 2024.

Kilkadziesiąt osób, reprezentujących kadrę zarządzającą drukarń wąskowstęgowych, wzięło udział w sympozjum zorganizowanym przez firmę Mark Andy z myślą o jej klientach z Polski. Wydarzenie odbyło się 9 maja br. w Zamku Topacz w Ślęzie. Złożyło się na nie kilka wystąpień, które – w odróżnieniu od wcześniejszych tego typu spotkań dla użytkowników maszyn amerykańskiego producenta – koncentrowały się nie tylko na aspektach rynkowych i technologicznych. Uczestnicy mieli bowiem okazję wysłuchać prezentacji na temat cyberbezpieczeństwa czy wykładu motywacyjnego.

Polecamy

Prenumerata

Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.

●Zamawiam prenumeratę●

Reklama

W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu

*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:

Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.

Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.

W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.

Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.