Home / Czytelnia / Z ostatniej chwili / Wydarzenia / Xerox nie weźmie udziału w Ipex 2014

Xerox nie weźmie udziału w Ipex 2014

Xerox Corporation nie wystawi się na targach Ipex 2014. Przyczyny decyzji podał Jeffrey Jacobson (na zdjęciu), prezes Global Graphic Communications Xerox Corporation i wiceprezes Xerox, na blogu firmy 21 grudnia. W wyjaśnieniu jest mowa o „czasie zmian i transformacji”, o „wyjściu ze strefy komfortu” i „innym spojrzeniu na stan rzeczy i na realizację konkretnych zadań”, a także o tym, że obecnie klienci wolą kontaktować się z firmą poprzez przedstawicieli regionalnych, portale społecznościowe czy konferencje w sieci.

Xerox zamierza zatem komunikować się z klientami przede wszystkim za pośrednictwem takich kanałów jak: globalna sieć partnerów firmy, sesje Xerox Real Business! Live, konferencje i szkolenia, webinaria, targi wirtualne, odbywające się w internecie przy wykorzystaniu multimediów, blogi oraz LinkedIn, Twitter, Facebook.
To oczywiście cios dla organizatora targów Ipex, firmy Informa – Xerox miał być trzecim co do wielkości, po firmach Canon i Ricoh (HP zrezygnował z uczestnictwa w czerwcu ub.r.), wystawcą prezentującym technologie cyfrowe.

  • Obecnie 0 z 5.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ocena: 0/5 (0 ocen/y)

Dziękujemy za ocenę!

Twoja ocena już została uwzględniona. możesz oceniać tylko raz!

Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za ocenę!

Nie masz uprawnień do pisania komentarzy. Zaloguj się.

Z ostatniej chwili

W dn. 19 i 20 czerwca br. w warszawskim Expo XXI odbędzie się V edycja Międzynarodowych Targów Dostawców dla Przemysłu Farmaceutycznego i Kosmetycznego PCI Days 2024. Wydarzenie, w którym udział jest bezpłatny (wymagana jest rejestracja), jest przeznaczone dla producentów leków i kosmetyków, a także przedstawicieli instytucji, uczelni i firm z otoczenia branży farmaceutycznej i kosmetycznej.

Firma Dantex – producent cyfrowych drukarek do etykiet – nawiązała współpracę sprzedażową i marketingową dotyczącą drukarek Pico z Grupo Impryma, działającą na terenie Hiszpanii i Portugalii.

Polecamy

Prenumerata

Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.

●Zamawiam prenumeratę●

Reklama

W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu

*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:

Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.

Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.

W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.

Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.