Home / Czytelnia / Z ostatniej chwili / Mix - News

Mix - News

Informacje różne, które nie mieszczą się w zakresie tematycznym pozostałych działów.

Tendencje na rynku leasingu w 2012 roku – podsumowanie

Minął kolejny rok na rynku leasingu. Przedstawiciele Spółek Leasingowych BZ WBK przygotowali krótki przegląd najciekawszych tendencji, jakie można było w tym czasie zaobserwować. Do pozytywnych z pewnością należą: dynamiczny wzrost segmentu rolniczego oraz duże zainteresowanie klientów usługami dodatkowymi. Jednak w 2012 r. rynek leasingu wyraźnie zwolnił, głównie na skutek niepewnej sytuacji makroekonomicznej oraz zakończenia inwestycji związanych z EURO2012. Praktycznie nic nie zmieniło się w kwestii zainteresowania klientów leasingiem konsumenckim.

Jakie trendy w 2013 roku?

Kampanie reklamowe oddziałujące na różne zmysły jednocześnie, rosnący stres, inteligentne przedmioty i szukanie prywatności w mediach społecznościowych. Zdaniem agencji JWT, to główne zjawiska, które będą kształtować zachowania konsumentów w 2013 roku.

Internet A.D. 2013 według F-Secure

Eksperci z laboratoriów F-Secure przewidują, jaki będzie stan bezpieczeństwa naszych urządzeń w ciągu najbliższych 12 miesięcy. Prognozy zakładają kolejne ataki na komputery Mac, a także telewizory Smart TV, które dysponują mocą obliczeniową i dodatkowo są podłączane bezpośrednio do sieci. Ponadto wzrosnąć może ilość wirusów tworzonych z myślą o urządzeniach z systemem Android.

Rok 2013 – prognozy

Ubiegły rok w branży poligraficznej upłynął pod znakiem wyzwań związanych m.in. z kryzysem w strefie euro. Aby zadbać o dalszy rozwój biznesu, firmy z sektora stawiają na eksport usług, dywersyfikację bazy klientów i wejście na rynek internetowy. Rok 2013 będzie dla przedsiębiorstw czasem przechodzenia na nowe technologie, głównie cyfrowe. Według szacunków ekspertów KPMG i PBKG, wartość rynku ma wzrosnąć z 12,2 mld zł w 2012 r. do 14 mld zł w 2014 r.

Trendy w oprawach kalendarzy książkowych na 2013 rok

Wybierając kalendarze książkowe na ten rok na użytek własny i dla naszych klientów, warto zapoznać się z najnowszymi trendami dotyczącymi zarówno kolorystyki, materiałów, jak i wykończenia opraw. Jest to o tyle istotne, że kalendarz będzie nam towarzyszył przez 365 dni... Trudno bowiem wyobrazić sobie zmianę oprawy kalendarza, co miesiąc lub dwa, tak jak można zmienić np. kolor i fason torebki lub aktówki. Profesjonaliści z Fabryki Czasu, producenta kalendarzy książkowych, opowiadają o trendach w 2013 roku.

Artykuły promocyjne jako nośniki reklamy

Polska Izba Artykułów Promocyjnych rozpoczyna II edycję badania postrzegania artykułów promocyjnych jako nośnika reklamy. Badania przeprowadzone w 2010 r. pokazały, że aż 87% marketerów uważa artykuły promocyjne za skuteczne narzędzie.

450-lecie tradycji papierniczej w Dusznikach-Zdroju

W tym roku przypada 450. rocznica ukazania się pierwszej informacji o dusznickim młynie papierniczym. Wynika z niej, że w 1562 roku Ambroży Tepper sprzedał część młyna papiernikowi Mikołajowi Kretschmerowi. Stało się to powodem do zorganizowania wystawy „Młyn papierniczy w Dusznikach Zdroju – ikonografia”.

Wydawnictwo Kurtiak i Ley na Targach Książki Historycznej

Od 29 listopada do 2 grudnia trwały Targi Książki Historycznej, coroczna impreza o charakterze promocyjno-informacyjnym i niekomercyjnym (wstęp jest bezpłatny), organizowana przez Porozumienie Wydawców Książki Historycznej oraz Fundację Historia i Kultura. Na tegorocznych targach wystawiało się m.in. Wydawnictwo Artystyczne Kurtiak i Ley, na którego stoisku można bylo obejrzeć m.in. książkę bibliofilską pt. „Kronika opowiadająca dzieje Piotrowe”, o jednej z największych postaci Śląska, Piotrze Włostowicu.

Kalendarz Arctic Paper 2013

W roku 2013 Arctic Paper zaprezentuje polską grafikę w najlepszym wydaniu. Kalendarz „Design is in our nature” zawiera prace czołówki młodych twórców – projektantów i grafików z agencji ILLO. Projekt graficzny kalendarza wykonał Jakub Jezierski. Wydrukowano go w nakładzie 1500 sztuk na papierze Munken Lynx 170 g/m2.

Biżuteria z książek

Jeremy May, angielski projektant i architekt krajobrazu udowadnia, że papier może być materiałem, z którego można stworzyć piękną, oryginalną recyklingową biżuterię. Poprzez połączenie ze sobą wielu warstw kartek z książek formuje pierścionki, bransoletki, naszyjniki czy kolczyki. Każdy egzemplarz biżuterii jest jedyny w swoim rodzaju.

Z ostatniej chwili

W ostatnim czasie kilkuosobowa delegacja firmy Polkos – autoryzowanego dealera urządzeń marek Roland oraz Xenons – spędziła prawie dwa tygodnie w Chinach. W ramach współpracy z firmą Xenons przedstawiciele dystrybutora zwiedzili nowoczesne fabryki producenta, przyglądając się z bliska zaawansowanym procesom produkcyjnym i nowym technologiom; z zapoznali się również z najnowszymi produktami i prototypami maszyn, które dopiero będą wprowadzane na rynek.

6 czerwca 2024 r. w Hotelu Grzegorzewski w Tuszynie koło Łodzi odbyło się doroczne Walne Zebranie Sprawozdawcze Członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych (PIAP). Wydarzenie dla zrzeszonych w Izbie przedstawicieli branży artykułów promocyjnych z całej Polski zwieńczył uroczysty bankiet, podczas którego wręczono Jubileuszowe Statuetki PIAP 2024.

Kilkadziesiąt osób, reprezentujących kadrę zarządzającą drukarń wąskowstęgowych, wzięło udział w sympozjum zorganizowanym przez firmę Mark Andy z myślą o jej klientach z Polski. Wydarzenie odbyło się 9 maja br. w Zamku Topacz w Ślęzie. Złożyło się na nie kilka wystąpień, które – w odróżnieniu od wcześniejszych tego typu spotkań dla użytkowników maszyn amerykańskiego producenta – koncentrowały się nie tylko na aspektach rynkowych i technologicznych. Uczestnicy mieli bowiem okazję wysłuchać prezentacji na temat cyberbezpieczeństwa czy wykładu motywacyjnego.

Polecamy

Prenumerata

Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.

●Zamawiam prenumeratę●

Reklama

W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu

*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:

Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.

Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.

W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.

Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.