Home / Czytelnia / Z ostatniej chwili / Mix - News

Mix - News

Informacje różne, które nie mieszczą się w zakresie tematycznym pozostałych działów.

Konkurs Mladý Obal

Do 15 marca 2012 można rejestrować się online na organizowany w Czechach po raz 17 międzynarodowy konkurs projektowania opakowań Mladý Obal (Young Package – Młode opakowanie): http://young-package.com. Promotorem i sponsorem konkursu jest, od 1996 roku, firma Model Obaly.

E-dowody jeszcze później

Rząd przesuwa datę wprowadzenia e-dowodów, podając kolejne terminy: lipiec 2011, styczeń 2012, w końcu lipiec 2013. „Dowody osobiste z podpisem elektronicznym, pełniące funkcję karty ubezpieczeniowej, powinny w Polsce funkcjonować od dziesięciu lat – mówi Tomasz Kulisiewicz, analityk firmy doradczej Audytel. – Taki dowód to przejrzysty system opieki zdrowotnej, to sprawna e-administracja”.

Antalis Poland dla Paszportów Polityki

Redakcja tygodnika „Polityka” po raz dziewiętnasty uhonorowała Paszportami artystów oryginalnych, poszukujących, przekraczających granice konwencji w kulturze i sztuce. Firma Antalis Poland włączyła się w przygotowania tej elitarnej imprezy, przekazując papier na druk materiałów będących oprawą Festiwalu.

Global MemoStick Alliance Program

Firma WRH Marketing AG zainicjowała „Global MemoStick Alliance Program”. MemoStick – etykieta, a właściwie karteczka z paskiem kleju, naklejana na gazetę lub czasopismo, jako innowacyjna forma przekazu reklamowego, zyskuje coraz bardziej na popularności – coraz częściej jest wykorzystywana zarówno przez agencje reklamowe, jak i wydawców. W ostatnim czasie powstały liczne, kreatywne kampanie reklamowe bazujące na etykietach typu memostick.

Oświadczenie Black Point SA

Laboratorium TÜV Rheinland Polska zawiesiło certyfikat T nr 61000064.001 wydany dla produktów na licencji Action SA. Jednoczenie Laboratorium poinformowało, że firma Action SA nie ma prawa do posługiwania się certyfikatem TÜV i umieszczania znaku jednostki na swoich wyrobach. Tym samym TÜV Rheinland Polska uznało reklamacje złożone przez Black Point SA, dotyczące nierzetelnych informacji na temat wydajności produktów Active Jet.

Polska Izba Druku popiera kampanię „Legalna kultura”

Trwa szeroko zakrojona akcja Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, Stowarzyszenia Filmowców Polskich, Izby Wydawców Prasy i Polskiej Izby Książki, realizowana przy wsparciu Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz m.in. Polskiej Izby Druku, instytucji i firm. Celem programu „Legalna kultura” jest skuteczna walka ze zjawiskiem nielegalnego rozpowszechniania utworów, które w konsekwencji ma negatywny wpływ na możliwości funkcjonowania twórców, buduje dysfunkcyjną świadomość i fałszywie rozumianą solidarność wśród odbiorców wytworów kultury. Główną ideą programu jest zatem zmiana świadomości i nastawienia do korzystania z dóbr kultury oraz wypracowanie nowego modelu ich konsumpcji.

Konica Minolta pomaga niedowidzącym dzieciom

Podczas kolacji wigilijnej zorganizowanej 16 grudnia ub.r. przez Stowarzyszenie Rodziców i Przyjaciół Dzieci Niewidomych i Słabowidzących „Tęcza”, do rąk potrzebujących dzieci trafiła najnowsza książeczka edukacyjna „Kotek Psotek” wydrukowana dzięki pomocy firmy Konica Minolta.

Z ostatniej chwili

W dn. 19 i 20 czerwca br. w warszawskim Expo XXI odbędzie się V edycja Międzynarodowych Targów Dostawców dla Przemysłu Farmaceutycznego i Kosmetycznego PCI Days 2024. Wydarzenie, w którym udział jest bezpłatny (wymagana jest rejestracja), jest przeznaczone dla producentów leków i kosmetyków, a także przedstawicieli instytucji, uczelni i firm z otoczenia branży farmaceutycznej i kosmetycznej.

Firma Dantex – producent cyfrowych drukarek do etykiet – nawiązała współpracę sprzedażową i marketingową dotyczącą drukarek Pico z Grupo Impryma, działającą na terenie Hiszpanii i Portugalii.

Polecamy

Prenumerata

Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.

●Zamawiam prenumeratę●

Reklama

W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu

*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:

Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.

Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.

W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.

Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.